Concurs esportiu

Clica la imatge per escriure la teva resposta

La setmana vinent podràs comprovar si has endevinat la resposta!

“La periquita amb autoestima” guanya el 3r premi

Vaig participar al XLI concurs de l’Alzina Reclamadora amb el conte “La periquita amb autoestima”. Em vaig inspirar amb l’aneguet lleig ja que tractava d’una periquita que li diuen coses que no li agradaven d’ella fins que fan una reunió amb tots els animals per intentar arreglar el problema. Llavors ella se n’adona que no es l’ única a qui li passa això.
Per recollir el premi vam anar a can Jan de la Farrès, a Fontcoberta. Em van donar una tassa com a obsequi, un diploma i un val de 20 euros per la compra de llibres.
Em vaig sentir nerviosa quan havia de passar a davant de tota la gent però va ser una experiència molt interessant.

Redactora: Paula B.

MOLTES FELICITATS, PAULA!

XIIIè Llibre gegant

El 14 de març és el dia mundial de les matemàtiques. A l’escola vam treballar diferents conceptes matemàtics fent papiroflèxia. En el llibre gegant d’aquest curs hi trobareu les explicacions del nostre treball. La portada l’ha dibuixat la Nastasia, mare de l’Eileen.

Telenotícies de l’edat mitjana

Durant el segon trimestre els de 5è hem treballat l’edat mitjana. Hem  buscat informació i amb el canva hem redactat unes notícies de coses que van passar a Seriniano, que és l’actual poble de Serinyà. També ens ha vingut la Rosa Cortada a fer-nos una xerrada i ens ha donat molta informació. Finalment hem fet un telenotícies com podeu veure en aquests vídeos. Esperem que gaudiu tant com ho hem fet nosaltres.

Redactors: Berta i Genís.

LA REINA A LA FUGA LA PESTA NEGRA EL CASTELL DE TEIÀ
L’ ESGLÉSIA DE SERINYÀ NOUS INVENTS

Dia de la Pau escolar

Aquest curs hem jugat a donar una altra cara als objectes violents. Hem transformat el dibuix d’un element bèl·lic (pistoles, bombes, tancs…) en un element pacifista.
La tarda del dia de la Pau escolar tots plegats ens vam reunir a l’entrada de l’escola. Cada grup va ensenyar i explicar els dibuixos i la seva transformació: peixos, regadores, cotxes, papallones, globus… Per acabar vam cantar la cançó “Mirall de pau”. Algunes famílies van venir a escoltar-nos per compartir aquest bonic moment.
Redactors: Arnau, Biel, Maiol i Oriol T